Piloxing

Piloxing on fitnesstreening, milles on kombineeritud poksi, tantsu ja pilatese põhimõtted. Piloxingu loojaks on Rootsist pärit Viveca Jensen, kes ühendas oma lemmiktegevused tõhusaks fitnesstreeninguks.

Piloxingu tõhusus tuleneb asjaolust, et selles kasutatakse uusimaid teaduspõhiseid tehnikaid. Maksimaalne kaloripõletus saavutatakse ja vastupidavust suurendatakse intervalltreeninguga, mis sooritatakse paljajalu ja/või jooga-pilatese sokkides. Lisaks kasutatakse treeningul lisaraskusega kindaid, mis aitavad vormida käsivarsi ja tõstavad treeningu aeroobsust. Samas on treeningu läbiviimine paindlik ja kindad ei ole kohustuslikud. 55 minutit kestva grupitreeningu sisuks on üldjuhul soojendus, üliaktiivne treening 30- 45 minutit, mille jooksul on pulsi sagedus 145 BPM, kõhulihaste harjutused ning lõpuvenitused.

RIIETUS/JALANÕUD:
Kui spetsiaalseid lisaraskusega kindaid ei ole kavas muretseda, siis on vajalikuks varustuseks vesi, väike rätik, hea tuju ja tahe trenni teha :)
Trenn toimub paljajalu.

Regina Evert-Tammistu

Loe rohkem
Broneeri treening