Kaalukad

Soovid hoida end füüsiliselt heas vormis? Kaotada mõningaid kilosid? Treenida ja lõbusalt aega veeta ülipositiivses keskkonnas? Sellisel juhul tulebki trennitossudelt tolm pühkida, treeningpükstele viik sisse triikida ja sammud TantsuGeeni Kaalukate trenni seada.

Tegu on spetsiaalselt füüsilise vormi parandamisele ja hoidmisele suunatud TantsuGeeni jaoks välja töötatud treeninguga. Tunnis arendatakse lihas- ja aeroobset vastupidavust, lähtutakse intervalltreeningu põhimõttest ehk tunnis ei tehta ühtegi kombinatsiooni vaid vaheldumisi sooritatakse lihas- ja tasakaaluharjutusi ning pulssi tõstvaid harjutusi.

Intervalltreening on parim võimalus saavutada hea füüsiline vorm ja käsikäes hea toitumisega saavutada märgatav kaalulangetamise efekt. Tunni ülesehitus ja harjutused on lihtsad ning kergesti jälgitavad, järjepidevalt treenides liiguvad osalejad ka harjutuste sooritamisel kergemast variandist raskemani. See muudab tunni sobivaks kõigile. Mõnus muusika ja hea seltskond on ainult boonuseks!

Tund on üles ehitatud nii, et kahe-kolme kuu jooksul teeme sama kava, muutes seda vastavalt osalejate edusammudele väljakutsuvamaks. Lisaks teeme nädalas korra või jooksvalt paari nädala tagant lihastreeningut, kus keskendume tehnikale, võtame ette suuremad lihasgrupid mõeldes kerelihastele, mis toetavad meie kogu keha liikumist ja hoiavad rühti. See tund on rahulik, kõik toimub omas tempos ja samuti on 1-3 raskusastet, mille vahel saad ise valida endale sobiva. Treener jälgib trennis käijate protsessi oma soovitud eesmärkide saavutamiseks. Esimesel kohtumisel ja hooaja jooksul, võetakse kõigilt soovijatelt mõõdud ja kirjutatakse üles osaleja eesmärk.

RIIETUS/JALANÕUD:
Riietus olgu mugav (nt treeningretuusid, maika, T-särk), treeningtossud või muud mugavad vahetusjalanõud, mis on jalale mugavad.

Broneeri treening