Piloxing Barre

Piloxing Barre on fitnesstreening, milles on kombineeritud poksi, balletitantsu ja pilatese põhimõtted. Loojaks on Rootsist pärit Viveca Jensen, kes ühendas oma lemmiktegevused tõhusaks fitnesstreeninguks.

Piloxing Barre kuulub Piloxing fitnesstreeningute perekonda. Treening kasutab balletist tuntud barre’d ehk käsipuud mis aitab oma keha kontrollida ja tasakaalu hoida ning võimaldab seega paremini keskenduda keha asenditele. See omakorda võimaldab sooritada harjutusi põhjalikumalt ja ulatuslikumalt. Treening sooritatakse paljajalu ja/või jooga-pilatese sokkides. Lisaks kasutatakse treeningul lisaraskusega kindaid, mis aitavad vormida käsivarsi ja tõstavad treeningu aeroobsust. Samas on treeningu läbiviimine paindlik ja kindad ei ole kohustuslikud. Treeningu pikkus on 55 minutit, sellest 45 minutit on soojendus, üliaktiivne treening, mille jooksul on pulsi sagedus 140 BPM, kõhulihaste harjutused ning lõpuvenitused. Järelejäänud 10 minutit on lihastehnika detailne lahtiseletamine nii teoreetiliselt kui praktiliselt :)

RIIETUS/JALANÕUD:
Kui spetsiaalseid lisaraskusega kindaid ei ole kavas muretseda, siis on vajalikuks varustuseks vesi, väike rätik, hea tuju ja tahe trenni teha :)
Trenn toimub paljajalu.

Regina Evert-Tammistu

Loe rohkem
Broneeri treening