KõhtSelgTuhar

Lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt tuhara-, kõhu-,  ja seljalihaseid, aga kaasatakse ka teisi lihasgruppe (käed, rinnalihas, jalad).
Tund algab lühikese ehk umbes 10 minutit kestva soojendusega. Lihastreeningu kestvuseks on ligikaudu 30 minutit, kus töötatakse läbi suuremad lihasgrupid ning pööratakse ennekõike tähelepanu lihastoonuse parandamisele. Tund lõppeb 5 minutit kestvate venitusharjutusetega ja 10  minutit kestva meditatsiooniga, mille lõpetame hingamisharjutustega.

Selle treeningu märksõnadeks oleks:

  • Meeldivalt lõbus trenn
  • Kiire ja tõhus!
  • Pakub väljakutset nii lihastele kui ka keskendumisvõimele.
  • Parandab funktsionaalset jõudu, tasakaalu ja liikuvust, mis aitab vältida koormusest tulenevaid vigastusi.
  • Õpetab keha keskosa lihaseid õigesti treenima ja parandab arusaama nende olulisusest tervisele laiemalt.
  • Ilusad tuharad :)
  • Õpid iseennast tundma  ning annab hingelist rahulolu
  • Trenn tõstab Sinu energiataset
    
    

RIIDED/JALANÕUD:
Riided soovitavalt vabad ja mugavad. Jalatsid mugavad ja nö tugevad/jalga toetavad spordijalatsid (tossud).


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /data01/virt31641/domeenid/www.tantsugeen.ee/htdocs/wp-content/themes/tantsugeen/single-styles.php on line 35
sdsdf dsc_0591-76_29664376628_o
Broneeri treening