Kõht/selg/tuhar

See on lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt tuhara-, kõhu-,  ja seljalihaseid, aga haaratakse ka teisi lihasgruppe. Tund algab lühikese umbes 10 minutit kestva soojendusega. Lihastreeningu kestvuseks on ligikaudu 30 minutit, kus töötatakse läbi suuremad lihasgrupid ning pööratakse ennekõike tähelepanu lihastoonuse parandamisele. Tund lõppeb 5 minutit kestvate venitusharjutusetega.

Selle treeningu märksõnadeks oleks:

  • Kiire ja tõhus!
  • Väljakutseid pakkuv nii lihastele kui ka keskendumisvõimele.
  • Parandab funktsionaalset jõudu, tasakaalu ja liikuvust, mis aitab vältida koormusest tulenevaid vigastusi.
  • Õpetab keha keskosa lihaseid õigesti treenima ja parandab arusaama nende olulisusest tervisele laiemalt.
  • ILUSAD TUHARAD :)RIIDED/JALANÕUD:
    Riided võiksid olla vabad ja mugavad, et feeling oleks hea trennis. Jalatsid mugavad ja  tugevad  spordijalatsid (tossud ).
Broneeri treening