KõhtSelgTuhar

See on lihastreeningule suunatud tund, kus treenitakse peamiselt tuhara-, kõhu-,  ja seljalihaseid, aga haaratakse ka teisi lihasgruppe (käed, rinnalihas, jalad). Tund algab lühikese ehk umbes 10 minutit kestva soojendusega. Lihastreeningu kestvuseks on ligikaudu 30 minutit, kus töötatakse läbi suuremad lihasgrupid ning pööratakse ennekõike tähelepanu lihastoonuse parandamisele. Tund lõppeb 5 minutit kestvate venitusharjutusetega ja 10  minutilise kestva meditatsiooniga, mida lõpetame hingamisharjutustega.

Selle treeningu märksõnadeks oleks:

  • Lõbus trenn
  • Kiire ja tõhus!
  • Pakub väljakutset nii lihastele kui ka keskendumisvõimele.
  • Parandab funktsionaalset jõudu, tasakaalu ja liikuvust, mis aitab vältida koormusest tulenevaid vigastusi.
  • Õpetab keha keskosa lihaseid õigesti treenima ja parandab arusaama nende olulisusest tervisele laiemalt.
  • ILUSAD TUHARAD :)
  • Õpid iseennast tundma  ning annab hingelist rahulolu
  • Trenn tõstab Sinu energiataset
    
    

RIIDED/JALANÕUD:
Riided võiksid olla vabad ja mugavad. Jalatsid mugavad ja  nö tugevad spordijalatsid (tossud).

Broneeri treening