ChairFitness

Tegu on keskmises raskusastmes treeninguga, mis sobib kõikidele hakkajatele naistele, kes soovivad end oma kehas veel naiselikumalt tunda! See on aeroobne, üldist vastupidavust arendav treening. Trenni kestus on 60 minutit.

Tund algab lühikese 5-minutilise eelsoojendusega, millele järgneb 30 minutit aeroobset trenni , kus kasutatakse abivahendina tooli. Sellele järgneb 10-minutiline lihastreening, kus keskendutakse kõhu-, selja- ja tuharalihastele ning pööratakse tähelepanu lihastoonuse parandamisele. Tunni lõpuosas tehakse 10 minutit venitust ning lõpetuseks on 5-minutiline meditatsioon, kus saab hetkeks kõik muu unustada ja ainult iseendale keskenduda!

Treeningu märksõnadeks on: • Ilus, VORMIS keha • SEKSIKAS mina • FAT BURN • Ilus PIHT • VÄLJAKUTSUV • Uus nägemus ISEENDAST

RIIETUS/JALANÕUD:
Riided võiksid olla vabad ja mugavad, et feeling oleks hea trennis. Jalatsid mugavad ja  tugevad  spordijalatsid (tossud ).

sdsdf Kaisa1
Broneeri treening